Isnin, 14 Disember 2009

sesudah pulang,

ummi yang aku syg dah balek, so kkak pun kate, "nina, ape lg? pegi mndi" bermulalah perjalananku ke bathroom(x smpai2 pn). ahh! suke ati kao la kkak. hehe. adek aku yang menyebok di sbelahku ni, mmm. ummi keluar lg nk beli mknn kt psar mlm( x sempt nk mkn lua) ayhku yg mmbanting tulang dr pg ke petang belum pulang2 lg. hah! hentikan mengarot!
tv9 tengah on air kn cte faiz faizah yg tersgt lahh comell:) yehh faezah, ko bakal dapat adek nnti ye, saba la, mak ko tgh mengandung :)) oke. sekarang ni, nk buat pilihan mndi ke tak, mls vs rajenn. solat pn blum! nyampah tolla. lagu alhamdulillah kdengaran smpai dlm blek aku ni. hishh. nk mndi ke tak. mls laa. oke2. FINE aku mndi oke? :) mehh aku ulang pekataan yg kkak aku ckp x smpai spuloh saat td " ninaaaa,(dgn lenggok suara yg sgt laa aku menyampah) pegi la mndi!" oke la kkak yg ishh. mls nk ckp.


coretan tulus, nina yg comel:)

0 mehh kutuk kutuk:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com