Isnin, 14 Disember 2009

oleh dsebbkn umi belum smpai2 dan perut aku semakin kuat kedengaran lagu edelweiss( denga x nasyrah..?/) baek aku mengarut2. mehh la kutok2 mereka ye?


dek kerana nasyrah mencoret ssuatu yg sgt sedkit tentang aku d blognye, so mehh aku cte pnjg2 psal rumate aku
buat korang whai rumate2 ku yg x berape bgune(hehe.gurau je la) sori klau kutok plak ye
mehh kite start mengutok satu persatu. dari kiri, yg mcm asywaryarai tu(x tawla sala eja kot) katil 1st. sgtla gedik. dye paling pandai kot dalam bilek aku tu. dan aku kontranye klau bab pandai2 ni.haha. oke meh smbung mngutok. dye penah ckp yg dye takot kt aku. whaha. ape la lu auni. soli le klw aku tperasan plak. tp mmg x boleh dnafikan, dye canteekk;). btol, aku ta tpu laa.
dye admire kt sumone tu dan lg satu pbezaan aku ngn dye, klau bab setia2 ni, mmg dye la tkohnye. aku??! nk setie? hmm kiamat kot. whoha! kpd LINGGAM, aku tau ko suke auni, tp ego kott. ta paya la nk ego2 ni. nympah la aku. x pe auni nnti kite blasah dye rmai2. ape lg ekk. HA! dye klau org suroh joget agknye smpai pusing satu maktab bole kott. haha. klau dye mnari smpai bpeloh la katekan. auni,auni..
oke, katel 2. nympah laa nk sebut psal ko sya..?(haha). satu yg aku suke kt dye, dye stylo.hehe. terkutok plak. dye pn cantekk. oke, nk knal org yg sgt mngidm-idamkan dye takk?? oke. login ms korg n cr IBALHABANA #14. jgn mara ye sya. dye kdg2 sgt la gedik. lg satu, die ta suke kot klau bab gado2 ni. tu je laa kot psal budak yg gedikk ni :D
lass, nurin. ekeleh! dye suke nangess. tp btol la ckp sya, klw nanges tu tndenye....bla...bla.bla. tengokla sndri kt blog dye. dye sporty, dye klau mlm2 ta suke dok kat ats katil, mesti nak gak dok bwh kipas. tp x pe. bgossla. sensitif. one word yg aku boleh describe die. dlu dye ade la geng, tp skunk ni, ta tawla. hehe jgn mara ye nuyinn. die pn chanteekk, sme sperti tiga roomatenye yg laen. haha. klau maen naetball, pergh! mmg jagoann r. takot gua. hehek,
tu je la psal sume rumate aku yg sgt gedik, comel, bkerjaya, stylo, dan yg penting, CHANNTEKK. love u aun, sya, nuyin ;)
p/s:tiada niat utk mniru blog nasyrah, cume tringt je. haha



0 mehh kutuk kutuk:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com